woensdag 1 mei 2013

Lentemaand | 1 Mei

The First Hello
En óf mei geweldig goed gaat worden! Twee weken meivakantie, het One Direction concert op de eerste van de maand in Antwerpen en lange, zonnige dagen.

Ik heb best veel in de planning staan deze vakantie. Mijn moeder en ik gaan weer verder aan de zolderkamer. Er moet een hoekbureau opnieuw geschilderd worden, dat is iets wat ik mag doen, het dak en de balken moeten geschilderd worden. Hier heb ik best veel zin in.
Dan vandaag, één mei, is 1D concert is vanavond! Samen met de lieve Frederique, Charlotte en Simone ga ik vanmiddag naar Antwerpen en zullen we in het Sportpaleis zitten. Ik weet nog goed dat de 'Big Day'-app nog 167 dagen aan gaf, maar nu is het gewoon nog minder dan twaalf uur! Wauw, de tijd is echt snel gegaan.

In de drie jaar in de stad had ik weinig tot geen contact met oude klasgenoten, kennissen maar Koninginnen-/Koningsdag maakte dat weer helemaal goed. Ik kwam twee oude klasgenoten tegen en we zijn weer goed in contact. Zo goed zelfs dat ik deze vakantie een keer of drie met hen naar het strand zal gaan. De kilometers naar het strand maken dan ook helemaal niet meer uit.

Eigenlijk kan ik met geen enkel woord beschrijven hoe ik me voel op het moment. Asdfghjkl; om het zomaar even te zeggen, haha.

xo Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten