zaterdag 27 april 2013

Hey, Boujour, Goedendag | 27 April


Hey! Sinds eind november 1997 is mijn naam Femke, Fem, Fems en Femmiess. Ik ben geboren en opgegroeid in een klein dorp, tot ik op mijn twaalfde naar de middelbare school ging en verhuisde. Dit was allemaal in een grote stad. 

Af en toe stond mijn leven echt op haar kop, het had grote loopings maar ik kwam altijd weer op mijn voeten terecht. Maar na drie jaar in de stad gewoond te hebben, besloot ik terug te gaan naar waar ik vandaan kom. 

Ik heb nog anderhalve maand in mijn derde jaar van de middelbare school, en ik wil het beste er van maken. Dat is waarom ik mijn allereeste blogpost schrijf, ik zie een blog als het ware als een "travel journey" tijdens mijn verhuizing. Ik hoop per week een stuk of twee tot vijf posts te uploaden.

Donderdag 25 april gingen een goede vriendin van mij Lisa, haar vriend Ian en ik naar het strand. Daar ben ik alweer verbrand, haha. Eerder die week zat ik namelijk voor het eerst van 2013 in de zon! Het was lekker, maar mijn rode gezicht staat me echt niet aan. De outfit die ik droeg was een van mijn favorieten. Ik heb de jurk op de foto van een familielied gekregen en het bevalt me heel goed, het is niet te klein, te kort of te groot. De foto die ik heb gemaakt is bij ochtenddauw vlak voordat ik naar school ging, maar door de witte stenen van het huis is de foto te veel belicht. Gelukkig zie je de jurk wel goed. (Whoa! Mijn linker arm op deze foto ziet er heel dun uit! Zo mager ben ik niet, hoor! Haha) 

Dit is alweer het einde van mijn allereerste blogpost! Ik zal in de meivakantie weer in het dorp zijn en zal wat posts gaan schrijven als ik tijd heb. Bedankt voor het lezen en tips voor mijn zolderkamer verbouwing zijn welkom :3.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten