maandag 6 mei 2013

't Majoortje | 3 Mei

Hmm, wat doe je op een middag als je kleine zusje weg is voor het One Direction concert in Amsterdam? Dan ga je lekker met mams de dijk op in een dorp dichtbij en ga je winkeltjes in en winkeltjes uit. Zelf ben ik voornamelijk om sollicitatieformulieren gaan vragen, maar de laatste tijd gaat alles via e-mail dus kreeg ik visitekaartjes mee. Hierbij moet ik bekennen dat ik de e-mails nog moet schrijven :3

Aan het eind van de dijk zat een schattig, klein restaurant waar mijn moeder en ik aan het eind van de dag plaats namen in het heerlijke zonnetje. 't Majoortje in Middelharnis, zelf had ik er nog nooit van gehoord maar mijn moeder kende het wel. Beide namen we luxe lunchbroodjes. Alle broodjes hadden de naam van een rang in het leger. Zo nam mijn moeder een witbrood 'Sergeant' en ik een bruinbrood 'Hospik'. Het was goed vullend, verfrissend en smaakte goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten