zaterdag 1 juni 2013

Hello June | 1 Juni

Het is nu alweer juni! Wauw, wat is dit jaar snel gegaan. We zitten gewoon al op de helft van het hele jaar en het einde van het schooljaar. Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie? Het liefst ga ik terug naar Tenerife, een eiland ver voor de kust van Spanje, maar ik heb genoeg te doen deze vakantie. Mijn slaapkamer bij mijn moeder is nog niet klaar, vandaag gaan we de muren verven maar eerst vertel ik iets over mijn maand juni wat ik op de planning heb staan.

  • Toetsweek
    Nee! :(, hier baal ik van, maar het begint al volgende week dus ik ben druk bezig met leren. Goede cijfers zijn een must voor mijn volgende opleiding.
  • Bios & wokken met m'n klas
    Ook al gaan we niet altijd even geweldig met elkaar om, het is wel fijn dat we dit jaar wel wat met de klas gaan doen. Vorig jaar is dit er niet van de gekomen, en stiekem voelt het als een klein afscheidsfeestje :3
  • Bobbejaaaaaaanland!
    Yup, schoolreis! Met héél MAVO 3 gaan we naar Bobbejaanland voor een hele dag. Awesome!
  • Schilderen
    Het is best balen dat m'n zolderslaapkamer nog niet af is, er moet nog best veel gebeuren. De vloer bekleden, de muren en het dak schilderen, de haakse hoek bed/bank moet nog gebouwd worden; kortom, er moet echt nog heel veel gebeuren. (Foto's volgen snel!)
  • Banen zoektocht!
    Na m'n vertrek bij de C&A heb ik nog steeds een baantje nodig om m'n telefoonrekening te kunnen betalen. Even als wat leuke dingen voor de nieuwe kamer natuurlijk, anders is het enorm kaal! Vandaag ben ik langs de HEMA geweest, dus nu even afwachten!

  • Mini photoshoot met bestfriend Kelly & Juanita
    Kelly (links) en ik zijn sinds de eerste klas onafscheidelijk. Ik ga haar damn much missen en daar baal ik enorm van. Mijn doel is een photoshoot met Kels en daarna ga ik er een collage van maken voor aan de muur in m'n nieuwe slaapkamer. (:
    Voor Juanita (rechts) geldt totaal het zelfde. Juanita en ik zijn best friends sinds dit jaar, toen we door mijn half nichtje aan elkaar werden voorgesteld. Jua is echt awesome, ze is een tweede 'ik'.

    I'm gonna miss my chicks <3







Geen opmerkingen:

Een reactie posten